BVC

Japp då har man varit på BVC idag då :)
Först vaknade barnen vid 8 idag så jag har varit väldigt trött hihi
Men sen vaknade man till efter ett tag :)

Vi kollade på tv på morgonen o sen gick vi ut vid 11 tiden
så vi gick till ÖB en sväng o kollade
sen gick vi vidare fram till stan o kolla på Ugglan hehe
Där hittade jag ett hårband till Fanny änu ett till får se om det passar :)

hihi skojigt


Sen gick vi till BVC och jag lovade Leo idag att han skulle få gå lite brevid vagnen idag så det gjorde han :)
Han va super glad :)

När vi kom till BVC satte vi oss där o jag matade Fanny lite o Leo lekte med alla saker
Sen kom vi in o vägde o mätte Fanny hon har växt jätte mycket nu väger hon

5406g och är 58 cm lång :)
min lilla Tjej blir stor :)

så pratade vi om mat o så...
Så vi ska börja med lite Potatis och grönsaker nu hihi så roligt!!

När vi kom hem så värmde jag o Leo Makaronigrattäng som vi gjorde igår

Jätte gott :)

Så vi mumsade i oss den sen la jag leo för han va lite trött
Och nu sitter jag här :)

Har funderat på dopet igen men nu har jag kommit på vad jag ska ha för duk på pressent bordet
ska antingen ha en duk som jag fick av eriks mamma eller en som hans farmor har gjort

vet inte riktigt vilken än o sen kom jag på att jag kanske vill ha rosa ljus oxå istället för

bara vita :)

Men ska kolla på ÖB dom har juh ganska billiga ljus där :)

Billigt är BRA :o)

snacka om beslutsångest haha

men men sånt e det  :)

Åh va så Glad förut när jag hämtade posten för då kom min filt som mamma hade beställt åt mej
eller hon hade beställt broderier ur min katalog o då fick jag en filt hehe
Men den e hur skön som helst ser ut som en lång tröja typ fast mera öppen as gooooo!!
med dragkedja oxå :)

hmm undra vad man ska hitta på ikväll tror blega på TV som vandligt antar jag hehe
Måste kolla dukarna sen oxå o se vilken jag ska ha hehe

ne nu orkar jag inte skriva mer kanske skriver ett par rader senare eller imorn :)

Ha det BÄST!!!

Love :)

Snygg stil gumman :)



Leo Liten Spelar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0