Dirty Sexy Money

Jaa nu va det slut :(
Vill inte det e juh så bra idag va det juh lika spännande som sisst nu fick man juh reda på allt :)

Tycker det e så BRA vill inte att det ska vara slut juh...
:( :( :(

TRÅKIGT!!!

Men men nu sover äntligen lilla Fanny :) hihi

Åh jag va så Glad förut att jag nästan började gråta jag busade med henne i babysittern och då
Skrattade hon jätte högt åt mej jag blev så glad :o)

Men men imorn blir det Ldk på morgonen ska med Leo till doktorn ska kolla
vikten igen och se så han har gått upp bra men det tror jag
nog han äter så himmla bra nu :)

men skriver imorn när vi har varit där :)

Tänk att Leo har varit så liten :)

Mammas Leo!!!



Här har vi en som e tokig i Majs & Gurka :)


Godingen min :)

Hepp Hopp Nu Går Jag :o)

Hej hej då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0