Förbannat!

Kul med snö igen :(

fan va sur jag e i dag uch jag vill juh
ha vår NU!

Det snöar som F*N här asså jösses....

Men men hoppas det försvinner lika fort :)

Igår va jag glad hihi jag köpte tyg till Leos stolar jag gjorde nya stols dynor till honom för jag
hade målat om hans möbler till svart istället
och då va han tvungen att ha nya dynor hihi så nöjd
Det blev lite häftigare med Pirater på hihi skoj

Sen igår morse nät barnen sov så plastade jag in våran trappa för i helgen ska vi börja riva här hemma :)
Fan va kul :)

Nu blir det inte 2 rum o en hall o toalett på övervåningen för nu ska det bli 4 rum istället :)
Så himmla kul asså hehe men men idag blir det mycket att göra...

Ska nog strunta i dagis idag vill inte gå ut i detta yr väder asså!

Men men jag o leo ska nog greja där uppe så att vi kan röja i helgen :)

Ne nu kommer lite bilder :)

Jag & Ariane har Lekt lite :)



Busbarnen Bygger :)


Leka Lekpark e skoj :)


Mikaela :)



Mammas Glada Tjej :)



Ne nu orkar jag inte mer skriver mer sen hehe
annars blir det efter helgen hehe

Pussssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen:D vem hittar man här? hihi

kraaam

2009-03-30 @ 09:40:03
URL: http://mamma87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0