Fredag den 13e

Jaa det e fredag den 13e men än har man inte fått nån otur Peppar peppar hehe

Jaa idag så vaknade barnen kl 8 så då va det bara att gå upp :(
uch va jätte trött idag hehe

Men vi tog det bara lugnt idag o kollade på Playhouse Disney hela morgonen :)
Hihi sen när kl blev 12 så kom Pappa en sväng knackade
på fönstret här i vardagsrummet
så jag blev jätte snopen hehe

så då lekte pappa o leo lite och sen drack vi kaffe o te :)
Jag o pappa satt o pratade lite bara så vips v klockan halv 2 o då åkte pappa hem o jag lagade mat till mig o leo :)

Det blev Hamburgare och stripps idag :) mmm gott säger Leo :)

Sen när vi hade ätit tänkte jag att vi skulle gå till ÖB men kom på att Fanny måste juh ha mat först :)

Så vi matade henne o sen tänkte jag att vi skulle iväg men blev inte så heller för då
kollade Leo på ett pogram som han inte kunde slita sej ifrån...

Så jag började städa istället och plockade iordning på alla saker sen damsög jag hehe

Men efter det så gick vi till ÖB o vi köpte ljus till dopet blev lila och rosa ljus oxå :)

Men nu e det mesta klart ska bara handla lite imorn oxå blommor o lite sånt hihi

Ska bli så skönt att åka til församlingshemmet imorn och göra iordning allt :)

Har bilder på servetterna och ljusen hoppas det blir bra hihi



Ne men den har jag lite bilder på Fanny och Leo idag såå söööta :)


Mammas Glada Kille :)



Mammas Glada Tjej :)


Jag har sytt om hennes hårband lite så det blev lite smalare :)

Men men ska gå nu men skriver lite senare annars blir det imorn kväll hihi

* Puss å Kram *


Kommentarer
Postat av: Sandra..

de kommer & bli så fint så =)

2009-03-13 @ 17:23:34
URL: http://sofiasandrajohansson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaa jag hoppass det hihi

2009-03-13 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0