Hej hej ja nu va det ett tag sen igen haha

Helgen har varit bra fullt upp som vandligt haha

I Fredas va vi över hos våra kära grannar :)
Drack min första Cider på väldigt länge hihi gott gott!!!
Vi satt där o tjata hela kvällen mysigt :) och Mikaela och Leo lekte som hejsan :)

Lördas hade vi Dop kalas :)
Det va
Peter, Annika, Alexander
Mikael, Max
Ariane, Mikaela
Martin, Elin, Isabell
Så det va fullt hus här väldigt trevligt hihi


I Söndas kidnappade min syster, Linus  Min lilla Leo hihi då började jag och Erik
riva på övervåningen tog bort golvet i leos rum o listerna haha och plockade ner alla tavlor med mera!!

om malin o dom hem och då tjata vi lite sen åt
vi min *Special* köttfärspaj haha gott va det
Sen blev det chips och godis mumma :)

Sen i måndas va erik iväg en sväng o då rev jag och leo upp golvet i hallen på övervåningen och grejade lite hehe

Annars har det inte hänt så mycket

Men men nu ska jag upp o hämta min sömntuta :) Leo :)

Pusssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0