Jätte fint här hemma :p

Hej hej

I Helgen har jag erik och barnen grejat för fullt här hemma :)

Vi började i Lördas med att plocka ner alla saker ifrån övervåningen till nedervåningen....

Det blev en del saker asså alla Leos leksaker är här nere så han e juh jätte glad hehe

Sen e leo & Fannys sängar här nere men dom står i köket hihi sen e våra madrasser här nere i vardagsrummet :)

Men vi har fått gjort mycket i helgen tycker jag hihi

Vi har rivit dom väggar som vi skulle och erik har reglat upp allt
det e lite som saknas men vi behöver köpa mer reglar hehe

Men nu i veckan ska vi inte greja vi börjar till helgen igen blir lite lättare när erik inte jobbar hihi

men det har varit en rolig helg hehe Leo har haft jätte skoj han har hjälpt erik hela tiden :D Leo skulle vara lik erik hihi han hade sina snickarbyxor på sej så himmla söt

Fanny har sovit mest när vi har grejat hihi

Men jag har hjälpt erik med att slå ner en vägg och plockat med alla saker hehe men sen va jag o köpte färg häromdan för jag skulle måla en hylla till fanny den va träfärgad innan
men nu e den vit :) kommer bli jätte fint i hennes rum

Men men idag ska vi till Dagis leo ska få leka lite hihi ska ha föräldrarsamtal när leo leker hihi får man höra om han sköter sej men det tror jag allt :) hihi

Men men kanske skiver mer ikväll eller imorn :)

Ha det Bäst!!!

Pussssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0