Länge sen

Jaa nu har jag inte skrivit här på ett tag har varit så mycket.. :(

Senaste tiden så har Leo o Erik haft maginflensan så det har varit väldigt tråkigt... men nu e alla friska :) hihi

I helgen va jag och Fanny med Ariane o hennes dotter Mikaela i skövde o kolla i affärer tittade på kläder till Leo för vi ska ha dop på Sönda så han måste vara fin :) hihi Men Erik o Leo fick vara hemma o vila..

Just nu så tänker man bara hur det ska bli i helgen på dopet o så planerar ut hur allt ska se ut ska åka på lörda o göra iordning i församlingshemmet ska låna det för vi kommer bli så många hihi så det ska bli kul o göra iordning kan berätta lite hur jag har tänkt :)

Det ska ju vara rosa så klart har köpt jätte söta servetter dom e rosa med 4 par små skor hihih hur söta som helst ska köpa rosa rosor, tulpaner oxå o ställa på borden sen kommer det vara många ljus... sen vet jag inte om jag ska köpa lite rosa ballonger oxå men hmmm.... får nog fundera lite på det hihi
Sen kommer vi bjuda på smörgåstårta och en vandlig prinsesstårta men på prinsesstårtan kommer det vara en blid på Fanny och så kommer det stå hennes namn på o dop datum hihi

Åhh det e juh så jobbigt att vänta jag vill greja iordning allt nu så man kan slappna av lite hihi

Idag har jag o leo o fanny varit ute.. Fanny sov i vagnen och jag o leo grejade i trädgården lite skönt att greja lite ute :)
Tog bort alla gammla blommor o så sen klippte jag ner våran gran vi hade i julas så att jag kan åka o slänga den nån gång hehe lite sent kanske men men orka :) haha

sen gick vi in o åt banan jag o leo sen städade jag för det såg ut som atttan här leo hade häft ner alla sina flingor på golvet så det va överallt hehe men så nu e det jätte fint här har både damsugat o skurat av golven hehe

Sen hamnade jag här framför datorn :)

Men men ska visa lite bilder oxå :p


Här har vi Leo drukit Oboy hehe



Äter Ris och Pappas Köttbullsgryta :)

Haha men köttbullarna syns inte hehe

Här har vi Fanny i bärselen :)




Mammas Tjej kan hålla Nappen själv oxå :)



Leo kollar på Playhousedisney hehe lite trött oxå mammas kille :)



Fanny somnade men handen i sin mun :) hihi sååå söt!




Men men skriver mer en annan dag ska försöka skriva lite oftare hihi ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Sandra..

så söta dom små liven e =)

2009-03-11 @ 20:43:51
URL: http://sofiasandrajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0