Strålande Sol Idag :)

Idag har det varit sol jallafall jätte skönt ute juh :)

Imorses vaknade Fanny vid 8 tiden så då va det upp o göra välling :)

Sen gjorde jag irodning mej och sen väckte jag Erik och Leo :)
Och så satt jag här i vardagsrummet o matade Leo med gröt :)
Sen åt jag och erik frukost sen åkte vi in till stan :)

För vi skulle till doktorn med Leo kolla vikten och Längden men det såg bra ut :)
Han hade växt mycket på längden men inte så mkt i vikt men det kan bero på att han har blivit så lång och då kan vikten stanna lite sa hon.. men vi får se om vi får en ny tid hihi

Sen åkte vi och köpte baguetter till mej och erik sen köpte vi en hapy meal till leo han blev jätte Glad :) hihi
Sen bar det av hem ihihi sen satt vi i köket och fikade lite :)

Sen åkte Erik och Leo iväg .. Leo skulle till dagis och erik jobba :) hihi

Jag och Fanny Grejade här hemma matade henne först sen gick vi ut och gick runt kvarteret en sväng så hon somnade lite så jag rensade förådet och det tog sin tid kan jag säga jösses :p haha
sen grejade jag på baksidan och gjorde iordning allt där och det blev jätte fint :D e så nöjd :)
Sen gick jag in o fanny stod ute på baksidan och sov o jag passade på att vädra oxå sen städade jag här inne och gjorde iordning :) Men det va helt underbart att vara ute i solen idag :) så himla skönt!!

Sen va kl 3 och jag va tvungen att mata fanny innan vi skulle gå i väg och hämta Leo igen hihi
SÅ vi gick och hämtade honom och när vi kom hem sov båda två i vagnen och lilla Mikaela längtade efter Leo hon ville leka men leo sov juh men Ariane och Mikaela följde med in en stund och vi satt och pratade sen va det dax att laga mat det blev Vofflor idag mmm mumma :)
sen kom erik hem igen så då åt vi och så...

Sen skulle Erik iväg och slänga skräp så då sa jag till honom att jag ville få med lite skit jag hade oxå :D
så nu blev man av med det oxå skönt men det finns allt mer som ska slängas men det får man ta nästa gång..

Sen fick leo åka med en sväng i lastbilen han va helt överlycklig :)
Men inte så glad när erik skulle åka jag fick släpa med honom in igen och han va såååå arg så det
blev sängen för honom och nu sover han sen började fanny skrika och har skrikit i en timma typ men nu äntligen sover hon.....
men nu e jag jätte trött helt slut efter denna dag hihi men imorn blir det nya tag igen ska greja ute imorn med tänkte jag hihi :)

Här kommer lite bilder på Leo & Fanny :)

Leo fick syn på Mac donalds :p


Fanny Godingen





Just det ni måste få se min Tulpan va Cool den e hihi



Ser ut som en helt annan blomma hihi

Ne nu ska jag sluta skriva hehe skriver mer imorn eller nått

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0