Trött

Jaa idag e man slö asså :(

E himla trött asså men det går väl över när man ska sova lite :)

Idag har vi varit ute i det fina vädret har varit o handlat lite först sen va

vi på dagis o lämna leo hihi så han sprang in till dagis idag han tyckte nog det skulle bli jätte kul :)

Sen gick jag o Fanny hem o grejade lite men fanny va väldigt arg idag när vi kom hem så jag fick inte så mycket gjort försökte vika lite tvätt o så hehe
 
& så kollade vi på mina blommor ute :)
dom har blivit jätte fina :)

ne nu ska jag se vad buspellen gör han e uppe på sitt rum nu hehe

Kanske skriver ett par rader imorn eller ikväll :)

Godingen



Godingen





Sååå Fint!!!






Kommentarer
Postat av: Sandra..

shit va dom har växt =) så fint så

2009-03-18 @ 20:42:58
URL: http://sofiasandrajohansson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja visst har dom hihi

2009-03-18 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0